Abans d’ahir vaig pujar en Godzilla!!!

Posted: 02/08/2012 in Exercici, Salut, Tecnologia
Etiquetes: ,

Ahir vaig pujar la carpa més alta del món a Kazakhstan (150 metres). Avui he pujat la Singapore Flyer, (165 metres) i la setmana passada vaig pujar El Corcovado, la Giralda, el dinosauri més alt que mai ha existit, etc.

Aquestes són les comparacions en plantes pujades que em va marcant el Fitbit, un aparellet que és molt més que un podòmetre i que està ajudant a centenars de milers de persones arreu del món a incrementar la seva activitat física, a monitoritzar la qualitat del seu son i a millorar la seva salut en general.

Anuncis
Comentaris
  1. montse lopez ha dit:

    Holaaaaaa, ja tinc curiositat per veure aquest aparell, a veure si m´expliques alguna cosa mes ………que m´interesa molt, graciesssssssssssss

Deixa un comentari

