Donant exemple!

Posted: 02/08/2011 in Psicologia

Ja estic de vacances!

Tenia pensat abaixar el ritme de publicacions a dues per setmana però m’he adonat que potser no és prou coherent amb el que explico i cal donar un exemple més contundent de desconnectar per recarregar. A més reconec que també m’han ajudat comentaris que m’han fet sobre que el ritme de publicacions era molt alt i aviat em quedaria sense temes per escriure!

Aixi que, fent-me cas a mi mateix, m’acomiado fins l’1 de setembre.

Que passeu un molt bon agost!

Anuncis
Comentaris
  1. Maria Roca ha dit:

    Bones vacances

Deixa un comentari

