Adolescents, quina meravella!

Posted: 26/07/2012 in Educació, Psicologia

Acabo de llegir “Adolescentes, “que maravilla” d’Eva Bach Cobacho i m’ha anat molt bé! Em feia falta una visió sàvia i ponderada sobre com afrontar aquesta etapa dels meus fills!

L’autora ens dóna els fonaments bàsics sobre com assumir la nostra feina de pares i ho fa des d’una mirada atemporal, desdramatitzada, lluminosa i molt positiva.

Un llibre al qual tornar quan ens assalten els dubtes de si estem fen bé les coses o quan ens sembla que estem perdent els papers (en el meu cas, molt sovint). Un llibre, en definitiva, de capçalera, on, des de l’optimisme, trobarem consells clars i concisos.

Comentaris
  1. Serà, sens dubte, la propera lectura estiuenca (tinc dos llibres entremans i no me’ls aconsegueixo “cruspir”…). La veritat és que l’adolescència és una etapa molt interessant dels nostres fills/es però ,sovint, estem massa tensos pensant si ho estem fent bé que no ens relaxem prou per gaudir-ne ampliament…Hem de mirar de ser el seu referent i perllongació allà on ells no hi arribin. Hem de ser la corda en el naufragi i el matalàs tou que els esmorteeix els cops…difícil però a la vegada un repte de fruits molt dolços si ens surt bé. Deixem-nos fluir! Gràcies Enric per recomanacions tan interessants i bon estiu.

  2. Nina escrigué:

    Ser pares, no es fàcil, cada etapa es un repte, gracies per recomanar aquest llibre.

  3. ÒscarAzAl escrigué:

    Potser em serviria com a monitor de campaments. Però es considera un llibre d’autoajuda? És que jo sóc d’aquells que creu que qualsevol llibre que et digui com fer o entrendre coses és d’autoajuda i que només la gent decadent els llegeix. Prejudicis, ho sé.

    • Enric Font Planells escrigué:

      Òscar, encara que a algunes llibreries estarà a la Secció d’autoajuda enlloc de la de Psicologia o Pedagogia (de fet l’autora, de Manresa, és pedagoga amb un munt d’anys d’experiència), és un llibre seriós, dirigit principalment a pares que perdem a vegades el nord i sovint els papers en la tasca que ens pertoca fer.
      Ja em diràs que tal, si el llegeixes! Els teus comentaris sempre son sempre estimulants i m’encantarà els que el llibre et pot suscitar. Gràcies de nou per compartir!

Deixa un comentari

